JUL bakning

Hej nu var det ett riktigt bra tag sedan jag var här inne.

Jag ska baka lussekatter och kanelbullar idag. Så innan jag går till affären så tänkte jag att jag kunde sätta mig här en liten stund.

Igår var jag på malmö arena och såg mamma mia. Jag tyckte om den. Väl värd sina pengar.

I fredags så skulle vi egentligen haft vår julfest på jobb men de högsta hönsen sa att vi inte fick ha den pga varslen eller pengar eller nåt. Så bestämmde några av oss att vi skulle ut och äta. Det var mycket trevligt. Fick tyvärr kramper i magen så jag gick hem när vi lämna restaurangen.

ni får ha det så bra så länge så ska jag försöka bättra mig på att skriva

kram på er
annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0