tillbaka

hejsan...

ja det var ett tag sedan jag skrev här har haft lite att göra, målning av nya lgh, packat alla mina saker och så har jag äntligen flyttat.

Jag trivs som fisken i vattnet i min nya lgh, min katt trivs också jätte bra.

Igår fick jag min fina soffa så min pappa var jättesnäll och satte ihop den idag plus att han satte på benen på soffbordet.
idag kom mina möbler som jag beställt på ikea... Pappa snackade om att han skulle sätta ihop dem imorgon och det får han jätte gärna göra. Upp packningen går sakta men säkert fram. det är så mycket att man inte vet var man ska börja. Men men det ska för hoppningsvis vara färdigt till helgen.

så kan jag passa på att tacka alla som hjälpte mig i lördags att flytta, tack. Vet inte vad jag hade gjort utan er. ni vet vem ni är

nä nu ska jag faktiskt gå och lägga mig har röjt ett stort skogs parti i klagshamn idag på jobb och det är inte färdigt ännu så det är bara på det imorgon igen.

ha det great

kram
annika

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Hallå! Du uppdaterar dåligt!

Kram- J

2008-11-26 @ 23:33:59
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Anna HK

Håller med Jyoti! =)

2008-11-27 @ 12:02:15
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0