detta har hänt

Ja vad har hänt eller det är nog lättare att berätta vad som inte har hänt.

Sommaren är över och hösten är ganska skön förutom när det är riktigt kallt om morgnarna när jag ska cykla till jobbet.

September var en månad med många händelser.

För det första så har vi falske M som undrade om han älskade mig som flickvän eller inte i över 1 månad innan han sa det.alltså innan vi hade semester.  Han funderade på att göra slut ändå hängde han med upp till göteborg för att fira mammas 50 års dag, var med på jyoti och olas bröllopsdag. När jag nämnde dopet vi var bjudna på  så jämrade han sig att dop är så tråkiga, men vad jag vet har han inte varit på ett dop sedan han var 19 år, dessutom inte med min släkt. m.m Han kunde sagt rakt ut att jag vill göra slut då hade allt varit bra men nä det kan man inte.
Hans sista dag här nere på semestern fick jag ett utbrot på honom när han behandla mig riktigt illa. Det var spiken i kistan som han uttryckte det. Sedan helgen efter så skulle jag på jobb fest och då får jag ett sms att han har diarré och sover hos föräldrarna, visst. Dagen efter ska jag på möhippa, han på svensexa han hoppar av men kommer hem till oss. Sover i samma säng som jag ska göra. Dagen efter går han i väg och köper frukost när han kommer hem så ska han iväg och plocka svamp med föräldrarna. jag får en puss sedan åker han.
På tisdagen pratar jag med honom och efter lite irritation så säger jag till honom att snacka ur skägget och då säger han att vi inte har nån framtid ihop.
Dagen efter har vi lite att reda ut. Så vi snackas vid och jag frågar honom hur länge hans föräldrar vetat det. Då säger den falske att de har vetat det i en vecka , själv hade jag ingen aning att vi hade problem. Det värsta var att han inte ville ta det över telefonen , men han skulle inte komma hem den helgen så totalt skulle hans föräldrar vetat det i 3 veckor innan jag skulle fått reda på det. Det kallar jag falskt. (Han ville inte ta det när jag va bakfull) kiss my a...

Så det var bara att börja leta lägenhet. Men nu är det löst har hittat en och vi har skrivit papper.får lägenheten den 31/10 men innan jag flyttar in ska det målas och köps lite nya möbler.

men så fick vi reda på jobb att det var varsel på jobb och då blev man riktigt nervös och hela tanke veksamheten jobbade på hel varv. Jag är nämligen av de sist inkomna. Men i måndags fick vi ett lugnande besked, varslen drabbar inte oss på trädgårdssidan. Jag hoppas att peab lyckas hitta jobb till de som är uppsagda.


nu innan jag ska gå och lägga mig och hoppas på att min nacke är rörlig i morgon vill jag passa på att säga grattis till anders och katarina som väntar tillökning i mars.


kram
annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0