lite sliten är man!

Just nu sitter jag hos mina föräldrar och ska ta mig i kragen och cykla hem så jag kan slänga mig på soffan så man kan lata siglite innan det är dax att gå och lägga sig...

Igår var jag ute med Pia och hade trevligt vi åt lite mat och drack några cider. Sedan kom Ib också. Det var första gången det  sedan jag klippt mig och färgat mitt hår mörkt. Ib sa nu så jag inte så flickig ut utan nu såg jag ut som en kvinna. Tur för mig att jag inte såg ut som en kille...
Där var live musik som varmycket trevligt.. Det var en man som kom från skottland som sjöng blandade låtar. Han har turnerat över stora delar av världen. När han hade avslutat så ville många sjunga karaoke så det blev det till min stora fasa. Men det var ok det kan va lite små roligt att titta på de som sjunger , så länge jag själv slipper och igår slapp jag ...

Idag hade jag mycket att göra egentligen.
Jag skulle ta ner kartonger från vinden nu när nacken är betydligt bättre men orkade inte, jag skulle reigera filmer vilket jag heller inte orka, det ända jag gjort som jag skulle just nu är att gå i rask takt till mina föräldrar men det är egentligen bara för att jag skulle hämta min cykel annars hade det blivit jobbigare att ta sig till mitt jobb i morgon bitti. Men tack vare det såbjöd mina föräldrar på god mat så nu slipper jag den disken ;)
tack så mycket..

nänu ska jag ta tag i hem farandet.


ha det nu great
kram på er
annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0