Börjar ljusna

Då var det äntligen onsdag!!!

Veckan börjar ljusna lite... efter en mörk start....

Det var någon som sa till mig idag att han inte behövde betala ett nytt körkort när hans plånbok blev stulet.
Så jag tänker undersöka den saken så att inte jag behöver betala något som jag inte behöver. Men som det ser ut just nu så kan jag inte ringa speciellt många i och med att mobilen blev stulen. Så ni som känner mig skulle jag bli jätte glad om ni nån dag, ringa, maila mig era nummer men om ni skulle vilja smsa det så hade jag inte gjort det förrän nån dag nästa vecka. Tackar på förhand....

Jag såg de desperata hemmafruarna och så besviken jag blev. Hur kan man göra så. Tappade nästan intresset men man är fast så man kommer ändå att fortsätta se det så man ser vad som händer, beroende som man är....
Och idag är det grey´s anatomi... jag vet lite vad det ska handla men jag vill se det i sin helhet...
När jag satt och åt framför tv så hamnade jag på tv4s tv400 och där visades den gamla klassiska serien beverly hills 90210. Så unga alla var. Så klart fastnade jag, Det var från den första säsongen och där var 3 avsnitt i rad.
Såg inte alla men det var roligt att se något....

Längtar till på fredag för då e det lön om jag har fått nått kort annars kan det kvitta.
ska på vaga bond på fredag så jag hoppas innerligt att mitt kort har kommit. Men med min tur så kommer väl det inte förrän i nästa vecka.

Min morfar ringde idag och tyckte synd om mig. Men han sa att nu när jag haft så mycket oflytt så kommer jag att vara lycklig i många år framåt så jag hoppas på det.

nä nu börjar snart grey´s anatomi så ni får ha det så bra


kram annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0