Möblering

Dropp dropp dropp sen är det bara att springa för då dröjer det inte många minuter innan himlen öppnar sig
Det är bara att fråga mig. Jag gick i mina små tankar och märkte att det droppade men tyckte inte det var så farlig så jag fortsatte att trimma jag han nån meter till sedan öppnade himlen sig. Jag sprang till jobbebilen la grejerna där bak sedan satte jag mig i bilen och väntade tills det slutat...

Just nu vill jag bara att det ska vara helg. Jag behöver vila är riktigt trött. Men det kan vara det gråa vädret hoppas det så att jag inte håller på att få nått men det får tiden utvisa. Får köpa mig lite vitaminer...

PÅ lördag ska jag titta lite på möbler se lite vad jag vill ha. Nu har jag även en inglasad balkong att inreda...
Jag skulle vilja ha någon sorts rotting fåtöljer där jag kan lägga, ni vet sån vithårig pläd sån som man brukar ha till bebisar på hoppas ni förstår vad jag menar. Ett litet bord mellan fåtöljerna, där man kan ställa sin varma choklad en ruskigt kall men fin dag, så drar man en fin filt upp till öronen och sitter där och myser en stund. Men balkongen är inte den viktigaste.

Matta, vitrinskåp,sängram och nattduksbord är högst på listan när det gäller möbler.
Sedan skulle jag även vilja ha ny soffa men men allt kostar här i världen så vi får se när det kommer. Jag fårta en sak i taget.
Eller börja spela och vinna som två kollerger till mig gjorde, Då snackar vi inte 10 kr. Jag säger grattis till dem...
Ni har gett oss andra hopp eller i alla fall mig.

Nä nu har jag inte mer att säga
så jag får väl åter komma

kram på er
annika


Kommentarer
Postat av: Anna HK

Kul med ny blogg =) Kram på dig!

2008-10-21 @ 13:55:13
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0