mobillös

hejsan!!

det var ett tag sedan jag skrev men nu har jag en liten stund över såjagpassar på att skriva lite....

I fredags var jag på vagabond med en kollega mycket trevligt att bara snacka lite girl talk... Vi är båda singlar så mn passade på att spana lite på några snygga grabbs... Där va några....

I lördags jobbade jag n 5 timmar så jag kan vara ledig när jag ska på min undersökning i november. Trädringar i bunkeflo och klagshamn.. kanske inte det roligaste men vi var tre så man hade nån att prata med. och även lite sång blev det , lite disney låtar nån som vill höra? 

Jag saknar min privata mobil men för hoppningsvis så har jag fått mitt sim kort idag när jag kommer hem. Sedan ska jag bara ersätt min mobil också. Men har inte hittat den..

när jag slutat jobbet igår så hoppade jag in i duschen på jobb och snabbade mig för innan jag skulle på bio men mina arbetskompisarskulle jag fika med en kompis. jag hade för mig att vi hade bestämmt kl. 16.15 men fel hade jag så 16.40 var jag på väg att gå då kommer min kompis och då hade vi bestämmt 16.30. men jag har ju ingen mobil så jag hade ine kunnat ringa henne. det var trevligt att träffa henne. det var länge sedan sist.
var på bio i lund också igår och såg den andra systern boyle eller nått åt det hållet.. jag tyckte den var bra. ska köpa den när den släpps på dvd. Som det gick till för. Man blev lite mörkrädd... Filmen började vid 21 tiden så jag var inte hemma förrän halv tolv på kvällen så gissa om jag var trött i morse det hjälpte ine i heller att jag har haft ont i halsen hela dagen.

nä nu har jag inget att säga så nu ska pappa få köra mig hem
kram

Kommentarer
Postat av: Anna HK

hej, har du möjlighet att lämna dreamgirls till antingen tord eller frippe, så kan de lämna över den på torsdag när de tränar tsm med andy o jerry? eller så tar vi det nästa gång vi ses =)

2008-10-28 @ 21:48:55
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Jyoti

Jaså, det är här du håller till...

Jag fick adressen till sist iaf...hmm...

Inte skulle vi väl skippa fotot på oss din dåre :-)

Skönt att du fått en ny mobi nu gumman!

Vi hörs... kram

2008-11-03 @ 19:54:24
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Anna HK

uppdatering kanske??

2008-11-03 @ 21:22:27
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0