MYCKET JOBB

Hejsan hopsan!!!

Idag är jag litta trött. Igår jobbade jag över till klockan var närmre sex och idag så var vi i millenium skogen och skyfflade träringar , vi var 13 pers och där är över 1100 träd då är ändå inte Trädremsorna med räknade så på slutet var man riktigt trött och magont hade jag. Och om nån timme ska jag på vatten gympa. Sedan i morgon ska jag hjälpa ena gruppen i oxie med rekreationsområdet i käglinge sedan ska jag även jobba över två timmar. Men det löser sig vila får jag göra när jag är pensionär.

Idag så snackade jag med en kollega som bor i ett av de husen som jag ska flytta till. Han sa att jag flyttar till ett bra och lugnt hus. SKÖNT. Jag behöver inte gå långt för att handla där finns en jour butik, där finns postlådor Allt man kan behöva. Nu börjar jag längta riktigt. Men det är ett tag till men  längta kan man.

På tal om ingenting , jag blev chokad i dag när jag kom hem så hade jag fått ett sms av min fd kollega från östra. Vi skildes inte som de bästa vännerna kan jag väl påstå. I smset frågade han hur det var på mitt nya jobb. Chocken var total...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0