Drömmar

Hejsan!!

Idag har varit en blött dag... Men efter regn kommer sol.

Idag skulle jag ha jobbat över till halv sex och det gjorde jag men när jag och min kollega kom in så skulle  vi parkera våra bilar i hallen men då fick inte de plats så det var bara att sätt igång och flytta bilarna Efter mycket krångel så var det precis att vi kunde stänga porten men det gick...

Just nu längtar jag till fredag nästa vecka för då ska jag och och två kollerger gå och äta på vaga bond trevligt. Sedan längtar jag även till den 1 december Förutom för att en jättebra vän fyller år så ska jag även till Ullared och handla julklappar. Sedan på lucia så ska jag ha lite inflyttningsfest för kollergerna.

Pratade precis med en kompis som på måndag åker ner med "utlandsstyrkan" till kosovo. Hennes sambo är militär sedan innan óch ska också ner. Han var med i nbg innan det lades ner. Så fick de åka med fn styrkan till antingen kosovo eller afganistan. Kommer att sakna henne...

Nu är det en månad kvar innan jag flyttar så trevligt det ska bli. På lördag ska jag beställa färgprover till kartongarken, så att jag kan se hur det ev kommer att se ut. Längtar riktigt mycket. Tänk om det hade varit den 15 november i morgon då hade lyckan varit gjord. På lördag ska jag även till Nilssons i Svedala och titta. Drömma mig bort.

Idag hörde jag på rix fm om rosa bandet auktionen att man kunde buda på en shopping dag med Emma Wiklund då kunde man förnya sin garderob få tips och råd och man kunde handla för 10 000 sedan skulle man äta lunch med Emma sedan så skulle man även få proffs tips ang sminkningen hos nån kommer ej ihåg var det var men det var någonstans i sthl. Jag hade velat ha något sånt men de hade även kunnat ökat beloppet och bytt ut kläderna mot möbler det är det jag hade behövt allra mest. Men drömma kan man.

Så nu ska jag göra lite kvällsmat sätta mig i soffan vänta på grey´s anatomi och när det är slut så ska jag borsta tänderna och slänga mig i sängen och drömma att jag har vunnit miljoner.....

Ska bara passa på att gratulera Sarah och Jonas. Både till er förlovning och till tillökningen. Grattis.... kram på er!

kram på er
annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0