AC/DC ska spela i globen

Igår ställde jag min klocka på halv tio så jag kunde gå upp och försöka få biljetter till AC/DC konsert i Globen den 20/2.

Klockan 09.50 loggade jag in på ticnet och satte mig i kö för att hoppas att vi skulle få tag i 4 biljetter. Efter ca 30 min kom jag in, bara för att upptäcka att ALLA biljetterna var slut sålda. Trist men sant. Men men

Jag skulle i så fall åkt med min familj i och med att pappa fyller år dagen efter konserten. Då hade vi åkt upp redan på torsdagen och sedan hade vi kommit hem på söndagen. Men nu fanns inte några biljetter kvar så nu får vi komma på något annat att hitta på till pappas 50 års dag...Några förslag?

Idag ska jag träffa min fd lagledare från östra kyrkogård. Vi ska till lilla torg och äta lite god mat och ta nått glas vin. Det ska bli trevligt. Det var länge sedan vi träffades. på tok för länge sedan. ..

Imorgon om min nacke är ännu bättre ska jag faktiskt ta ner nån kartong från vinden så jag kan packa lite till. Just nu längtar jag riktigt mycket till jag har fått den andra lägenheten så jag äntligen kan slippa M för gott. Jag ska måla i princip hela lägenheten så jag har lånat färg prover eller vad man kallar det av min kusins man. så jag har ex antal olika färger att välja mellan. Men det är roligt. Det enda är att allt sker nu så man vet inte hur man ska få allt att gå ihop. Men som det ser ut nu så flyttar jag ev runt den 15 november och jag längtar riktigt mycket. Då har all färg lukt gått ur lägenheten troligtvis i alla fall.i och med att jag inte tåler färg. Så ni som kan den datumen får jätte gärna hjälpa till....
 
nä nu ska jag äta och sedan  vila mig en stund så man orkar ikväll...

kram på er
ha en riktigt bra helg


see ya
annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0