märklig situation

hejsan alla sovande

har precis kommit hem från en tjejkväll på stan med bland annat min kompis som precis kommit hem från kosovo.

det var riktigt roligt att träffa henne. vi snackade en massa och hade roligt hon avslöjade att hon ska gifta sig den 3 oktober vilket ska bli riktigt roligt. Som det lät idag så var jag bjuden i alla fall men man vet väl aldrig förren man fått inbjudan. ska bli roligt att träffa ig igen när vi ska gå ut och ta en fika för idag var det ganska ljudligt på stället så ibland var det svårt att höra vad man sa.

träffade även en kollega från kyrkan men han jobba på limhamn istället. han var glad och dansade som han brukar det vill säga helt galet men roligt

nu ska jag berätta om det konstig som hände på vägen hem på bussen.
när bussen nr 2 kom till södervärn kom ett killgäng gående mot bussen, jag hoppades att de inte skulle med bussen för jag anade oråd. men tyvärr och rätt hade jag. de åkte en håll plats och jag hade musik i öronen så jag hörde bara deras röster på avstånd när en av de sa hoppa av och spring. innan jag hinner uppfatta nått så har en mörk bil med blå ljus ställt sig så att den hindrar bussens väg. jag ser två poliser en kommer in i bakre delen av bussen. fast innan polisen hade nått bussen så hoppade en kille av jag vet inte om han var en av de eftersökta men han gick i alla fall. polisen kommer in på bussen sedan springer han av igen för han ser en kille och han haffar honom sedan går han lite ner mot mitt håll och typ håller upp hans ansikte precis som om någon skulle bekräfta att det var han. sedan flyttar de sig och vi kan fortsätt hem och jag som är trött och längtar efter  in säng. vi kommer till kungsörnsgatan då händer det igen fast denna gången pratar de bara med busschaffören antagligen så lämnade han sitt signalement på de3n killen som gick skulle jag kunna tänka mig är inte säker. det tog en bra stund. De bitar jag hörde så handlade det om vittnes uppgifter om en kille som var 18 år och sedan hörde jag bara att om de hade fler frågor så ringde de så caffören skulle ha telefonen på. så efter många om och men kom vi iväg och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig.

allt detta med polisen och bussen kändes lite som hen film så det blev en märklig känsla speciellt när vi inte fick reda på vad det gällde. men men
jag får hålla utskick i tidningarna i fall nått står där.

nä nu ska jag sussa kudden för imorgon ska jag städa hade jag tänkt innan vi ska på teater. min kollega är så söt som kommer och hämtar mig. så slipper jag ta bussen tack gumman du är en ängel. 

sov gott för det ska jag göra 
kram 
annika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0