sliten

hejsan allihop

nu sitter man här och är bakis och skakis. Har festat i två dagar, börjar bli gammal.

idag ska jag inte göra ett enda dugg ska inta soffläge och glo på en bra film. om jag mot för modan skulle röra på mig så är det för att inför skaffa lite mat och dryck. så jag kanske borde göra det nu innan jag tar och lägger mig.

igår var jag och åt på harry´s sedan var vi och såg på teatern maria stuart på hip den va bra. sedan gick vi till lilla torg där jag träffade min gamle klasskamrat/fotbolls kompis så vi bestämmde att vi ska ta en fika en dag och snacka skit lite, ska bli trevligt. sedan så gick vi till harry´s igen och drack o dansade all night loooong. roligt hade vi men man får betala för det idag.

nä nu ska jag in hanla lite mat så ni får ha det great

kram
annika

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Kul att du uppdaterar oftare =) KRAM!

2009-04-23 @ 20:00:48
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0