snart påsk

Idag har jag jobbat och jobbat. just nu håller vi på med att vårstäda skolorna på jobb. Jag kan säga så mycket att när man trimmat och blåst så myckt som vi gör just nu så när man ställer sig i duschen så kan man i princip stå där mer än en timme så man blir riktigt ren. Hårbotten ska vi inte snacka om det är rena rama sandlådan men det roliga är reultatet. det blir så fint tyvärr så idag funkade inte mycket, igår blåste vi fram en massa löv som sopmaskinen skulle ta idag egentligen skulle vi haft två men en ut blev redan igår sedan idag kom ingen av dem den ena var på lagning och den andra dök int upp. vår chef var inte glad så vi får se hur det blir imorgon. nu när jag sitter här framför datorn och hör blåsten så inser jag att det vi har blåst får vi göra en gång till. men men så är det med naturen,

när jag väl kom hem idag så var jag duktig jag har börjat hoppa hopprep när jag ine hinne träna riktigt så i morse hoppade jag innan jobbet och när jag kom hem hoppade jag. sedan duschade jag och gissa om inte det va gott. sdan lagade jag riktigt god mat till mig. och så fort jag har skrivit klart här ska jag hoppa en omgång till. min katt tycker nog inte jag är riktigt klock han sitter bara och stirrar på mig när jag håller på.

just nu är det väldigt spännande i hockey hv 71 och fbk. hv lder med 2-1 just nu men fbk ligger på. det märks lite att det är final. emellanåt så vill killarna kramas lite men inget stort.

nä nu ska jag se det sista sedan ska jag hoppa sdan så är det dax för sängen sedan så ni får ha det kanon bra

kram på er
annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0