utflykt till taueraren:0)

hej

idag åkte jag och min familj på utflykt till tatueraren. 
Pappa började sedan kom jag,mamma var efter mig och broren sist.

jag älskar min nya tauering. 
det tog ungefär 4 timmar för oss alla men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller i alla fall något åt den stilen.
Tatueringsstudion ligger i skivarp och decan heter tatueraren. jag rekommonderar honom verkligen. är riktigt nöjd . jag har gjort två stycken av fyra hos decan och båda är kanon.

  
min tatuering på väg att bli klar


          
Brorens tauering                                             decan har precis börjat



pappas blev så här

jag har inte hunnit ta foto på mammas än så jag återkommer med den.

nä nu ska jag hem och äta hos mina föräldrar sedan är det ju hockey vm

ha det great
kram annika


Kommentarer
Postat av: Jyoti

Snygga tattar!!!

Kram!

2009-04-26 @ 13:21:51
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: jag

tack så mycket

2009-04-26 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0