tatueringen är bokad;0)

hej igen.
Nu sitter jag här igen...

Jag kunde inte bestämma mig hur jag skulle göra så jag parkerade mig framför datorn och tv. ser just nu cold case.
jag gillar den serien.

fick precis ett sms av min kusin där jag hade lagt filmen i påstlådan, så nu kan jag andas ut att hon har fått den. de skulle titta på den nu så far jag höra sedan vad de tyckte. hoppas de tyckte om den. I filmen där jag la in texter så följde jag deras färgtema så gott det gick. Dt hade egentligen varit roligare och vara med och se filmen med dem för se deras reaktioner och höra deras kommenterer precis som jag gjorde med den andre kusinen. det är ju lite extra nervöst i och med att det är mina första filmer. Men vi får se vad de säger. I morgon får jag väl antingen tummen upp eller tummen ner.

Jag har en annan rolig nyhet att berätta som gäller mig. Jag har ju berättat om att jag ska tatuera mig och i förra veckan beställde jag äntligen tid så den 25:e ska jag till dekan som tatueraren heter och göra min efterlängtade tatuering. Min döskalle med fjärilsvingar sedan ska jag undersöka tro,hopp och kärlek i kinesiska eller japanska tecken.
så nu har jag mycket att göra de närmsta helgerna. Nästa helg är fullbokad fredagen ska jag träffa min kompis som kommer hem från kosovo i veckan, lördagen ska jag och se på teater  - Maria stewart sean på söndag ska jag till min kusin. helgen där på ska jag taruera mig och på kvällen ska jag till arnan och dans eller nått. sedan är det valborg och då ska jag hem till en kollega och ha det trevligt då blir det bara tjejor och en hel del killsnack skulle jag kunna tänka mig. sedan ska jag försöka planera in en liten tjejkväll. så det får jag n og ta tag i om det ska bli av.

nä nu ska jag snart se filmen låt den rätte komma in. så ni får ha det så bra

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0