är lite rastlös

hejsan alla !!!

sitter här och ser grey´s anatomi fast för tillfället är det paus...

idag har jag lite bättre nyheter att berätta. min muskelinflamation ( om det nu är det) känns bättre idag har inte haft så ont men jag skulle fortsätt ta pillerna tills jag inte alls har ont längre plus några dagar till...

idag har det inte hänt så jätte mycket har varit hemma i tr dagar nu och känner mig en aning rastlös, så idag ringde jag till min chef och sa att jag kommer i morgon. det ska bli skönt att komma ut i det fina vädret. ska ringa min promenad kompis p och fråga om vi ska ta en runda nästa vecka för jag har inte lust att det ska bli sämre igen om jag nu håller på att bli bra. 

påsk nästa vecka redan tiden bara flyger iväg. Jag sa till min pappa häromdan att jag hade hört att han tyckte att jag och broren är för stora för att få påskägg. För stora nä aldrig jag älskar att få grejor så på påsk och alla andra högtider är jag fortfarande så liten att man vill ha en liten grej;)
vi får se om han ändrar sig .... vilket i lands problem ;0)

jaja fick ett sms av min kompis som är i kosovo som sköterska i ett fn förband eller vad man säger. hon kommer hem snart det ska bli roligt att träffa henne, det var ett tag sedan jag träffade henne så när hon kommer hem så ska vi gå ut och festa, det var ett tag sedan man va ute så det ska bli roligt speciellt att träffa henne, ja även de andra så klart.

nä nu ska jag föna mitt hår innan jag ska gå och lägga mig
så ni får ha det så great

kram på er och sov gott
anky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0