Redigerat mina första filmer

hejsan

Då är det inte mycket kvar av vår påskledighet. men värdert är fantastiskt.

igår var jag hos mina föräldrar och åt god laxmousse som jag inte ätit på några år. å låt mig berätta det var fantastiskt gott. Sedan brände jag ner mina redigerade filmer på min kusins bröllop och min kusins möhippa. Tack vare pappas dator kunde jag bränna ut det på en dvd skiva plus att jag gjorde kopior till mig själv. Jag kan konstatera att jag är ingen stjärnredigerare men det var första gången. det sägs att övning ger färdighet eller nått åt den stillen.

Idag skulle jag lämna filmerna till mina kusiner.
Men min ena kusin och jag skött på det till en annan dag. Så jag åkte till min andre kusin och vi såg filmen, jag kan säga att det är aldrig roligt att höra sig själv eller att se sig själv för den delen( gäller i alla fall mig)
hon blev glad för att hon fick den. Jag stannade en stund och snackade, tittade runt i deras nya hus.
När jag körde hem så stannade jag till hos min andra kusin och knackade på men ingen va hemma så jag la filmen och ett litet brev i deras brevlåda och sedan skickade jag ett sms för att hon skulle reda på att jag lagt något där, för det är ju söndag idag så det är inte säkert att man tittar i brevlådan en söndag. Jag hoppas att den pigga upp lite idag. kram på er hoppas ni blev nöjda.

imorgon ska jag på kalas mitt kusin barn fyller år!

nu ska jag ta fram min kusins bröllopsbilder och sätta igång att skapa min scrapbook. Tid tar det men roligt är det speciellt när det är färdigt. det svåra är att bestämma sig hur man ska göra för ibland har man många ideer.

Samtidigt som jag skriver här såg jag wipeout och hon loulou från årets idol var med. Jag brykar inte tycka det är jätteroligt tycker mer det ser farligt ut men loulou gjorde det roligt idag jag skrattade gott.

ha det great allihopa
kram

annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0