trassligt med trådlöst

idag har jag jobbat och vad skönt det var. Jag var duktig och åt nyttigt hela dagen fram till vår lastbils chafför kom för då hade han kaka med sig till oss, kunde ju inte säga nej är ett stort kakmonster men det ska jag minsan ändra på och det ä nu.

idag fick jag mitt trådlösa nätverk via min operatör men kunning som jag är så fick jag varken min telefon eller mitt nätverk att fungera så jag ringde min operatörs  support först ang. telefonen sedan en gång till då både om telefonen plus mitt nätverk som just då inte va trådlöst.  Andra gången jag ringde pratade jag med en mycket trevlig kille som hjälpte mig med både telefonen och till och med snabbade på processen. sedan satt han med mig och gick igenom datorn så vi skulle hitta mitt trådlösa nät men när vi hade gjort allt han visste så sa han att han tyvärr inte kunde hjälpa mig mer så jag tackade för mig . när vi hade lagt på tog jag fram mitt instruktionsblad och såg att där var en knapp jag inte hade prövat som handlade om bluetooth så jag satt på den och vips så fungerar mitt trådlösa nät yeah.
men jag blev riktigt välbemött av killen på supporten. det är inte ofta men när det väl händer så blir man jätte glad fast han nu inte kunde hjälpa mig fullt ut... det känns skönt att inte vara irriterad när man pratat med någon på support eller kundtjänst på något företag. Så nu sitter jag här med min trådlösa dator :0)

jag är lite avis på in mamma och pappa just nu, för just i denna stund sitter de på malmö arena och ser sveriges hockey match. hade gärna varit där. vilken känsla men för hoppningsvis kommer det fler tillfällen missade även förra tillfället.

avslutningsvis kan jag berätta om min söta katt som ligger och sover här brevid mig. han drömmer just nu antagligen att han  springer och jagar något. så himla sött är det:0)

nä nu ska jag gå och hämta lite kvälls mat som dessutom har blivit min middag.

så ni får ha det så bra 
kram på er 
annika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0