då var det inte många timmar kvar

hejsan

sitter här i soffan och ser a cinderella story ...

nu är julen över och jag kan erkänna att jag redan börjat ta ner mitt julpynt... skönt...

julen har varit jätteskön men det är faktiskt skönt att den är över... om ni förstår vad jag menar i år har jag inte haft någon direkt julkänsla.

på julafton var jag hos min moster och hennes familj och min familj var där oxå... det var riktigt roligt fast min moster blev litta rund om fötterna... 

vi såg kalle, åt julmat och drack en massa gott och så hade vi valt att ine byta julklappar mer än inom familjerna utan i stället hade vi paket spelet... jag ville ha min ena paket själv och jag och min morfar i princip slogs om det.. men tyvärr var inte turen på min sida så den duellen vann han. hörde idag att han har redan använt den och lite nöjd var han... då va det en bra paket :0)

sedan spelade vi lite spel och hade riktigt roligt... jag och mamma drack x ciders julcider den glittriga, grumliga både den vit och den röda. min kusin tyckte den va intressan han skakade den precis innan jag skulle öppna den moget är det enda jag säger när jag tömt flaskan fanns lite glitter kvar i flaskan och det hällde han i sin öl så det blev en glittrig öl och det lyckades jag fånga med min nya fina kamera ska lägga in lite bilder senare...

nä nu ska jag leta upp ett par strumper så jag lan bli var om fötterna och sedan ska jag fortsätta spela på min dator.... 

men innan jag gör det så skulle jag villa önska alla ett riktigt gott slut och ett riktigt gott nytt år...
ha nu det så trevligt det ska jag , ska vara hemma hos mina föräldrar och min kollega ska med .... vi ska wupa some azzzz i spelet vi ska spela....

här kommer en nyårs låt med abba
hörs nästa år.....
kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0