den bästa låten någonsin

idag har jag jobbat med h och vi har haft en riktigt rolig dag men imorgon blir det tuffare vi ska först plantera tretton träd, trycka trädstöd två per träd, sätta trianglar till träden sedan dra biningar sedan ska vi till staffanstorp och fortsätta sätta andra träd... kan bli tufft men men det ska göras.

i alla fall nog gnällt fast jag tycker det ska bli roligt också...
vi diskuterade vilken låt som var bäst och min röst för  utan tvekan på iron maidens 666 number of the beast

 

vet inte vad ni tycker men denna ligger varmt om mitt iron maiden hjärta... den kom samma år som jag föddes alltså 1983 så den är snart 27 år och håller än....

i nästa vecka ska jag fixa mitt hår, julfest ska det oxå bli, sedan måste jag fixa de sista julklapparna men det positiva med det är att jag redan vet vad jag ska köpa och tur är väl det.....

måste komma ihåg att ta med boknings numret till mina biljetter till kent imorgon så jag kan hämta dem.
dessutom så släpptes sonisphere biljetterna till stockholm idag och vem spelar inte där om inte iron maiden.... men men....

h på jobb sa att man försöker få iron maiden till att komma till malmö jag hoppas verkligen det stämmer vill se dem igen.... men men än så länge får jag fortsätta drömma

ha det great
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0