massor ska ske imorgon

imorgon så är det mycket som ska göras, kl. 10 ska jag vara på arbetsförmedlingen och anmäla mig arbetslös i några dagar... så är det tyvärr när man har ett säsongsarbete men vi brukar inte vara utan jobb mer än 10 dagarom det inte det fortsätter snö som det gjort några dagar för då kan det bli lite fler men men det återstår och se... jag trodde i alla fall att de öppnade 9 vilket de har gjort innan men sån tur hade jag inte de är 10 sedan ska jag ta bussen till tygelsjö kl 1045 för jag ska klippa mig och färga håret... så jag hoppas verkligen inte där är många imorgon men jag ska vara där i god tid för med min tur är där x antal innan mig i så fall så nej i tid ska jag vara där orkar inte åka dit där igen efter frisören. när jag väl är inne i stan igen ska jag in på mobila och fixa de sista julklapparna så jag inte behöver tänka på det när jag ska hjälpa till på tisdag inför julfesten på jobb...

vi får se hur det går, förhoppningsvis min väg....

läste precis på msn.se att Brittany Murphy är död 32 år gammal.... vad är det som händer tycker det har varit ganska många unga som dött de senaste åren kändisar som okända, tragiskt. kommer ihåg henne från filmen clueless som jag älskade när jag va yngre

scener från cluless med låten kids in america






får se hur det går imorgon... fortsättning följer....
ska se om jag tar med min fina nya kamera ut imorgon så jag kan ta några fina vinterbilder till bloggen men men det återstår och ser... håll nu tummarna för mig att mitt schema håller och att de inte bråkar med mig i år, arbetsförmedlingen brukar ibland klydda med oss fast vi börjar som timanställda när vi har vårt "uppehåll" men men får la se...

nä nu ska jag in i sängen och lägga mig att läsa en stund innan jag låta john blund grusa mina ögon

ha det great
kram och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0