ska försöka bli bättre på att skriva här

hejsan alla !!!

sitter här igen men min dator är ibnte bättre men det fixar sig väl nån gång i framtiden.

Jag börjar få tillbaka mitt goda humör efter stor möda. För två veckor sedan började jag känna ett konstigt tryck bakom ögonen, det försvann sedan på kvällen men då hade jag i stället riktigt ont under högra ögat ut mot tiningen och örat och ner i tändernaoch käken. så jag tog nässpray och peppamyntsolja vilket brukar hjälpa mot min bihålsinflamationer. men  inte denna gången. På söndagen hade jag så ont att jag bara ville gråta så jag bestmmde mig för att försöka få tid hos vårdcentralen på måndagen vilket jag fick , tro det eller ej. hon undersökte mig och sa att det va ett virus så hon kunde inte ge mig antibiotika undan jag fick nån som tog ner svullnaden så skulle jag även ta panodil mot värken, och den hjälpte ju så nu i trosdags började det dala igen och nu i lördags kväll började jag ha riktigt ont igen så jag tog alvedon ,hjälpte inte så jag gick o la mig kunde inte ligga ner så jag gick ut i soffan och satt där och sov det blev inte många timmars sömn så på söndagen tvinga min mamma mig till jour vårdcentralen i malmö och efter 3 timmar kom jag in och hon var mycket trevlig så sa hon att även i fall hon inte såg om det var baktriell inflamation så kunde hon inte ute sluta det så jag fick kraftig dos av antibiotika och en nässpray och så var jag hemma igår som var det första dagen jag kunde sova såidag var jag pigg som en mört och mina besvär ar dämpat sig och är på tillbaka gång :) , det är tur jag har haft totte som vaktat mig, och myst med mig och  legat bredvid mig hela tiden när jag haft det jobbigt.


så här tittar totte på tv

ja ja det var nog med gnäll det är inte nog med att jag inte skrivit på ett tag men det första jag gör när jag är tillbaka är och gnäller hmmm det får jag väl ändra på.


jag kan berätta en rolig grej jag ska göra på lördag och det är att jag ska med två kollergor och titta på bob dylan på arenan det ska bli jätteroligt. Innan vi ska dit ska vi till st markus tror jag det var blrv lite osäker med nått åt det hållet hette stället har aldrig varit där.


nä nu ska jag laga lite mat till jobb imorgon.

kram på er!!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar gå in och kolla här. Kul med en uppdatering! ;)

2009-03-24 @ 20:05:31
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0