har inte blivit bättre

hejsan!!!

ja då sitter jag här igen...

jag hade hoppats att jag hade något roligt att berätta men såär inte fallet.. jag sitter här framför dator och hoppas att det som gör ont snart ka gå över.

förra veckan så gick jag på kåvepininsom är antibiotika som för hoppningsvis skulle hjälpa mig med min bihhållsinflamation, det gjorde den i typ två dagar sedan blev det värre igen. jag har varit så desperat att jag köpte en nässkölj, med den spolar man näsan med saltat vatten och det fungerade lite grann. men i söndags natt hade jag riktigt ont igen så jag sjukade mig och ringde vårdcentralen och fick tid runt halv tio. fick samma läkare som jag hade första gången jag var där. hon kände och tryckte, kollade mina öron, jag fick även ta ett stick i fingret men inget av detta gav resultat, jaag har som mest on runt tinningen och ner där käken delar sig och ner i tänderna. så läkaren har beställt en röntgen så de kollar bihållerna ordentligt så vi kan ute sluta dem eller tömma dem men hon börja misstänka att jag antagligen har en muskel inflamation i ansiktet eller kanske en nervinflamation men hon trodde på det första alernativet så hon sa till mig att vila några dagar och sedan skulle jag ta två panodil och en ipren tre gånger om dan.  så håll tummarna att det snart försvinner orkar inte mer kan inte sova på nätterna...

jaja då har jag tagit det tråkiga.

jag kan säga något som varit roligt och det var i lördags då jag och två kollgor varoch åt st markus och sedan åkte vi till malmö arena för att se bob dylan och det var riktigt bra. ångrar inte mitt val att gå dit.

i söndags började jag  redigera mina filmer jag har, allt från 50 års fester, bröllop, möhippor men dessa dagarna har jag inte orkat riktigt men de är på väg.det är riktigt roligt att se filmerna. det är bara hoppas att de blir bra. men man lär sig ..
 

kram på er

Kommentarer
Postat av: Marjukka Bengtsson

Kära Annika! Hoppas att du snart blir frisk! Tänker på dig!Vi får träffas och hitta på nåt kul för det var länge sedan men först får du bli frisk gumman.

Kolla in vår webbutik, vi har bra kosttillskott som hjälper emot immunförsvaret, som t ex Rosox. Det är en tablett som ger lika mycket vitaminer och näring som 500 gram grönsaker och den är av naturliga ingredienser och vetenskapligt forskat. Just nu går jag hemma föräldraledig och jag jobbar med mitt företag samtidigt. Vi hjälper och Coachar människor till bättre livsstil. Vi har det mesta både till viktkontroll, näring till bättre hälsa, näring och energi till idrott,mellanmåls produkter osv.. Och hud och kroppsprodukter som är verkligen allergi testade och innehåller alla vitaminer. För hur som helst behöver man både inre näring och yttre näring om man ska vara på topp och må bäst. Titta även in på vår hemsida, har arbetat en hel del med den och är riktigt nöjd nu.... TA VÄL HAND OM DIG OCH VI HÖRS! KRAM Marjukka

2009-04-01 @ 21:47:47
URL: http://dinlivsstil.blogspot.com/
Postat av: Marjukka Bengtsson

Kära Annika! Krya verkligen på dig! Det var ett tag sedan. Vi får träffas igen och göra nåt kul för det var verkligen länge sedan. Just nu går jag hemma föräldraledig , fick en liten William. Jag arbetar även med mitt friskvårdsföretag, har inte lagt det på hyllan , nej det är nu jag behövs. Titta in i vår nya webbutik. Där finns det mesta i kosttillskott som hjälper emot förkylningar.m.m Av vår Rosox får man bättre immunförsvar den innhåller örter, vitaminer och näring lika mycket som 5-6 talrika grönsaker. Alla våra produkter är vetenskapligt forskade och kontrollerade, och är tillåtna av livsmedelsverket här i Sverige, eftersom det är som vanlig mat. Vi har även andra produkter för t.e.x viktkontroll, näring för bättre hälsa, näring och energi för idrott, dvs aktiv livsstil. och näring för hud och kropp som är allergi testade och innehåller alla möjliga vitaminer. För att må bäst och vara på topp behöver man både inre näring och yttre näring då får man den bästa effekt. Själv har jag aldrig tidigare mått så bra som nu när jag började äta dessa produkter och det är min livstill för alltid kombi nation med vanlig hälsosam mat och motion så klart och nu har jag råd att synda utan att det märks på vågen. Titta gärna på webbutiken: www.wellnessbutik.se

Jag har även gjort om min hemsida lite och jobbat rätt hårt med den så titta in på www.friskvard-livsenergi.se. Oj nu har jobbat igen! TA VÄL HAND OM DIG OCH BLI SNABBT FRISK ! Vi hörs och när du blir frisk kan vi väl försöka träffas. Kram Marjukka

2009-04-01 @ 22:09:39
URL: http://dinlivsstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0