Ja då har snart denna veckan gått...



längtar till lördag då jag och två kollegor ska se bob dylan:)

min avdelning på jobb ska snart byta lokal , då ska vi flytta från lindeborg som är knappt tio minuter här i från, ut mot husie, vi ska ha vår etablering i närheten av bandstationen:) , dit tar det  dubbla så jag skulle egentligen vilja ha en ny cykel tills dess, såg en reklam på en fin rosa cykel som jag hade älskat men den kostade pengar, jag vill ha en dator oxå ju. Jag skulle gärna vilja vinna nån miljon så hade jag köpte både en cyckel och en dator + att jag hade renoverat mitt kök och badrum men det är bara att spara eller i alla fall försöka...

jag börjar bli riktigt trött på min medicin som jag antagligen blev illamående av på morgnarna. Kan vara att jag äter en bra stund innan jag ska ta tabletterna, nä jag är för hungrig av mig för att vänta och äta tills det är dax att ta tabletterna. Men idag var det riktigt illa, Jag var riktigt kräkig men när jag körde ut min jobbe bil hade vi en påse polly i bilen och jag kan säga det efter två polly började det bli bättre sedan försvann det:) 

jag pratade med min pappa om att vi skulle beställa tid till tatuering, jag har velat ha en dödskalle på foten ett tag men så hittade jag en jättefin som jag har valt istället och sedan har jag funderat på att ha tro,hopp och kärlek i kinesiska tecken på foten 


visst är den fin!!!

nä nu ska jag laga lite mat magen börjar kurra

kram på er!
annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0