våren kommer!!!

vilken härlig dag det har varit!!!!
Solen har lyst och barnen har varit ute och lekt på skolorna.
mitt jobb har hand om några skolor  i stan där vi har hand om utemiljön. Så dag när jag och min kollega kom till skolan var alla barnen ute och lekte. vi plockade papper nu när det har blåst så så behövdes det kan jag säga men i alla fall så kom några av barnen de är väl runt 6-7 års åldern och frågade om de fick pröva. De är så söta, dessutom ha de tusen frågor :)

Kan berätta en sak jag aldrig trodde jag skulle gå på om ni hade frågat mig för en vecka sedan. Min förra chef ringde mig i måndags och frågade om jag skulle hänga med till arenan den 25 eller den 26 april (kommer inte håg just nu vilken datum) på dansbandsgala ja ni såg rätt dansbandsgala, jag måste haft hör feber när hon ringde. Nä det hade jag inte jag lockades av att träffa mina gamla kolleger. det har jag inte gjort på ett tag så det ska bli kanon kul. jag är ingenb dansbands älskare men vem vet detr kanske blir roligt. Det sägs ju att man ska ha ett öppet sinne så jag får öppna mitt. det är tre band som ska spela lasse stefanz, drifters och black jack. Black jack får mig och tänka på i somras då min kusin drog med mig och sin syster för att de spelade på björka det blev en blött kväll... sedan lite senare under sommaren hade min kusin och min bror fått för sig att de spelade igen så då hamnade vi där igen men fel hade de för då var det clabbe som var där och han var inte mycket bättre men det är roliga minnen det får jag faktiskt säga så jag får väl skaffa mig roliga minnen även denna kväll eller vad säger ni 

kram på er !

annika






 

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Kul med uppdatering, äntligen =)

2009-03-26 @ 06:49:40
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0