det var ett tag sedan

hejsan

idag har jag varit i stan och träffat min gamle klasskompis/ fotbolls kompis det va roligt att träffa henne, det var ett tag sedan för att utrycka det milt.

jag sitter här  och anstränger mig inte i onödan. söndagen är ju en vilodag. i alla fall för mig.

min kompis a som ska gifta sig hon åker till australien nu på onsdag och blir borta i två månader. vad skönt för er :0)
jag tror att inbjudningarna kommer i veckan för hon frågade om min adress idag. ska bli roligt.

på tal om något helt annat. Jag har ju haft problem med bihålorna eller nått. läkarna har inte vetat vad det är.  jag är inne på min andre månad. det lugnade sig en taga med de två senaste veckorna har det börjat blomma upp igen. det börjar bli riktigt jobbigt. men i onsdag så var det dags för röntgen en så kallad ct. så får vi se vad den visar annars får de fortsätta att leta. det ta på krafterna att ha ont hela tiden. så hoppas nu läkaren ringer i morgon med svaren.

nä nu ska jag ut och diska vilket inte är så jätte roligt men nödvändigt. så ni får ha det så great

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0