en bra dag

ja sitter här i soffan och är ganska nöjd hur duktig jag va på att dricka 2 liter laxabon... men nu efter 13 år så börjar jag äntligen vänja mig om man nu verkligen gör det... imorgon så ska jag sövas för gasto och coloscopi och det är det minst jobbiga...

jag har inget att göra känner mig otroligt pigg men rastlös ..... får väl hitta en bra film jag kan se .... några förslag...

på onsdag så är det innebandy igen och det ska bli roligt, dessutom kanske min kusin ska komma det hade varit j...igt roligt om hon hade gjort de...

en snygging

vet inte riktigt om ni håller med men jag vet att c håller med mig alla fall och det är att denna killen är het...
titta och njut

så ska jag gå och leta film
ha det great
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0