inbjudan från oväntat håll

nu sitter jag här i soffan eller rättare sagt halv ligger och kämpar för att jag ska hålla mig vaken. så jag kommer att fatta mig kort.....

idag så har varit en ganska bra dag fast jag har haft lera upp till knäna... bokstavligen höll på att sätta mina stövlar ett par gånger och grabbarna jag jobba med de hade hur roligt som helst åt det, de till och med puta till mig mellan åt så att jag nästan trilla... snällt....

men när jag kom till tjejernas innebandy träning så fick jag ett sms av personen som inte är min vän längre. om att hon  ska ha en glöggkväll i nästa månad gissa om jag blev chockad för det första hälsar vi bara på varandra och jag har inte förlåtit henne... jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen... som det är nu är det inte hållbart.... jag kommer inte kunna jobba med henne på jobb som det är nu..... vi har dessutom samma umgänges krets på jobb  så det blir svårt att fortsätta som om hon inte finns..... samtidigt så skulle jag vilja ha situationen i det läge att vi kan snacka lite väder tex.... för riken är stor att vi kommer jobba ihop på ett eller annat sätt under vintern... men men killar kommer och går medans de flesta vännerna består och hon är inte in räknad.....

nä nu kämpar jag rikig för attt va vaken så nu ger jag mig för idag

ha det great

sov gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0