nu är jag tillbaka efter ett riktigt långt uppehåll

nu är jag vaccinera mot svininflensan yeah... på tisdag ska jag in på gastroscopi och coloscopi men men det är jag van vid fast man längtar inte direkt...

förra helgen så var jag på party... hos c riktigt trevligt var det, fram till det att en så kallad vän satte kniven i ryggen och det var inte första gången men defenitivt den sista... hon fattar ju dessutom inte att hon gjort fel.... tråkiga är att jag gått på niten att förlåta henne för de hon gjorde de andra gångerna men nu e det slut... men man kan inte va vän med alla men det känns konstigt att en så kallad vän förstör eller är avunsdjuk på det jag har i mitt liv.  men tack c för att du lyssnat...
dessutom var jag riktigt rund under fötterna och tyvärr avslöjade jag mina känslor för killen jag tycker om ... och svaret va inte det man ville höra... man vet inte vad som händer i framtiden va svaret när jag sa nått i stil med jag vet att det aldrig kommer att hända .... men jag tycker om dig och då säger han sin fras... man vet aldrig vad som händer i framtiden ....


här är några bilder från kvällen

dukningen med bordsplacering och en liten uppgift till allakollegan ch har tagit över min uppgift som kvällens kockvärdinnan c och kollegan c i en djup diskussionen så kallad vän numera bara ett ont måste....kollegan F en trevlig pricken riktig player G

lite mingel i väntan på den goda maten en riktigt härlig kollega som alltid får en på glatt humörkollegan cm och r kollegerna som jobbar på sf



alla fick vars 1-2 uppgifter som skulle utföras i största hemligthet vilket inte lyckades helt...

m fick uppgiften att vara n linslus vilket hon lyckades med... fotomodelen m



r och ch njuter av mateng och en mycket nära vän och kollega cc och jag fast jag inte vill vara med på bild men en i bakgrunden gilla inte situatonen man skulle kunna tror att vi är riktigt full här....


c pröva först lös snus sedan portions snus, c urk....paparatzzi fotografen


dansen är igångvilket myspys... vilket konstverkoxiekollegorkollegorna

jag ska försöka bättra mig men har inte varit sugen på att blogga de senaste månaderna men nu har intresset kommit tillbaka så nu ska jag skärpa mig.....

ha det great
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0