söndag

igår var jag och c och hjälpte huvudtränaren för tjejerna i innebandy med hans trädgård. vi grävde upp buskar som inte var speciellt levande och så flyttade vi några så vi kunde ersätta de döda buskarna.... vi han inte bli färdiga så vi ska fortsätta efter jobb imorgon.. vi skulle ändå dit för vi ska diskuttera n cup för tjejerna och lite annat....
Efteråt så åkte vi hem till mig och dushade sedan stack vi till el patio och åt en tre rätters och det va sååååååååååå gott och mätt blev man . Vi skulle egentligen gått på bio men men det blev inget. först skulle vi sett julsagan 3D men den gick inte på helgen sedan bestämde vi att vi skulle se bröllopsfotografen men när vi satt på El Patio så insåg vi att vi glömt våra biocheckar så vi tog en filmkväll hemma hos mig istället

Idag var jag och L och hälsade på L´s kollegor mina f.d kollegor och deras lilla tillskott så söt hon va. de bjöd på mat, fika och mätt va jag när vi åkte hem....
det va roligt att se a i sin pappa roll.
lille tösen somnade i min famn, jag börjar vänja mig att små barn somnar hos mig, jag vet inte riktigt varför men  har den effekten på barn... :)

dessutom ha jag mobilbloggat för första gången så vi får se om det fungerar... väntar med spänning...

nä nu ska jag lägga mig och läsa
ha det great

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0