10% på 7 veckor yeah!!!!

Hejsan !

nu är det ett tag sedan så jag får väl uppdatera er....

det jag är som gladast över är min viktminskning. Jag har hållt på 7 veckor nu och idag var det vägning och till min förvåning så hade jag gått ner 1,4 kg denna veckan så min totala viktminskning ligger på 10,2 kg.
jag är riktigt nöjd... det märks på mina kläder... roligt men många av mina kläder hade jag precis köpt in men men jag vill hellre gå ner än att de passar mig så... 
detta känns för bra så jag i pincip väntar på mitt första backslag det kommer att komma det vet jag men frågan är när... jag vet att det inte är så farligt och nu börjar man vänja sig att gå ner x antal hg i veckan så när väl bakslaget kommer kommer jag att bli riktigt besviken....

MEN I DAG ÄR JAG RIKIGT LYCKLIG!!!!!!

har varit hos mamma och pappa igår och idag. min kusin och hans fru var där , vi hade bestämt att vi skulle ha en wii kväll. så vi spelade bowling, tnnis, baseball och carneval.... riktigt roligt var det..... återkommer med bilder från kvällen ... 

dessutom har jag varit nyttig också har städat,deklarerat,betalat mina räkningar, pysslat och just nu försöker jag skriva ihop min kusins bröllop så det kommer en berättelse till bilderna i albumet, så det i princip blir en saga svårt men riktigt roligt... tar sin lilla tid, hon gifte sig 08 så det har snart gått 2 år , alla bilderna är inte in satta än, jag "scrapbookar" mina album men nu ville jag även göra det som en liten saga så det tar nog ännu mer tid men men  det blir förhoppningsvis riktigt bra när jag e klar...

nä nu ska jag fortsätta skriva  så  ni får ha det så great

over and out

kram på er...


 

Kommentarer
Postat av: DITTE

Jag är så stolt över dig och tack för en trevlig helg. KRAM

2010-04-25 @ 21:19:25
Postat av: Jyoti

Ooh, jag väntar med spänning! :-)

Stort grattis till viktminkningen! Starkt jobbat! Kram

2010-04-26 @ 18:22:04
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: jag

tack så mycket kram

2010-04-26 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0