vår känslor?

idag är det långfredag och jag har inte gjort mycket mer än vår städat så nu är det bara fönsterna kvar men det blir icke idag kanske på måndag får se....

Just nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska äta men kommer inte på något ...

nu är jag äntligen frisk bara lite hosta kvar men den har blivit grymt mycket bättre så nästa vecka kan jag träna igen yeah...

vilket jag har dolda motiv med eller nått i alla fall när det gäller innebandyn med kollegorna och killgänget vi spelar med. jag hängde med till innebandyn i onsdags fast jag inte skulle träna. när jag satt och tittade så kom jag på mig själv titta "lite" extra på en kille som jag har jä..igt roligt med. det slog ner som ett bomb ned slag. det va en riktig aha upplevelse om ni förstår vad jag menar...

jag blev lite irriterad på mig själv HAN av alla. Nu kan man ju undra varför ... låt mig säga så här första mötet med honom va inte det bästa så kan jag väl uttrycka det... Den dagen gick jag ifrån innebandyn muttrande hur jä...la dum i huvudet han var och han var den största idiot jag träffat på länge m.m

men efter ganska många träningar så började vi prata lite mer och till min förvåning va han ju trevlig. till och med rolig. Vi har riktigt roligt tillsammans.

när jag i onsdags blev irriterad på mig själv av att inse att jag gillar honom så i slutet av träningen sitter han som avbytare i närheten av mig och frågade om jag hade färgat håret vilket jag inte hade. sedan kom han på att jag hade ned släppt hår. jag brukar ha det i svans. så sa han att det va fint .. nä nu låter jag som en kärleks krank tonåring... tröttsamt....

min kollega förstod mig och bara skrattar åt mig och mobbar mig lite på skoj och igår så förstod min andre kollega att där va något så jag berättade det och avslutade att jag ska sluta på bandyn ... då sa hon att jag gillade honom och att det syntes för jag pillade på allt och ingenting när vi snackade om honom....

men det e så typiskt mig att gilla någon jag antagligen inte kommer att kunna "få" om man säger så..
nu får jag väl en kommentar av C om just denna mening....

nä nu ska jag fira påsk eller nått.... och glömma honom ....

ha de great

kramar

GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0