finns det något att säga....

då har det ofattbara hänt... I tisdags så fick min älskade morfar en hjärtinfarkt.. i torsdag blev han sämre fick en pecemaker på utsidan fredagen var han piggare, han skulle se finnkampen och hade inte tid att prata med sin dotter. Några timmar senare ringer de in oss till sjukhuset. vi hoppar in i en taxi och när vi kommer väl in till avdelningen så har han lämnat oss. Mormor hämtade hem honom. jag har fortfarande svårt att fatta det. I lördags den 21/8  var vi på kusinens bröllop och han dansade och var riktigt glad. jag filmade honom när han dansade och det är jag oändligt glad för idag men har inte orkat lägga in filmen på datorn än... gråter om vart annat.. jag saknar honom så... önskar att det bara en otäck dröm men men 

jag spela denna låten mycket när mormor dog och  nu spelar jag den igen

Morfar du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Saknaden är stor efter dig men en liten tröst är att du är hos mormor nu. Jag älskar dig <3 <3 <3

nä nu har  jag inget mer att säga förtillfället känner mig oerhört tom....

ta hand om varandra,

kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Finns inte så mycket att säga.... beklagar sorgen... *kram*

2010-08-29 @ 13:55:47
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: jag

nej dett finns det tyvärr inte, det räcker att veta att du finns där tack kram på dig

2010-08-29 @ 14:57:29
Postat av: Anna HK

Beklagar jätte mycket. Kram <3

2010-08-29 @ 19:46:47
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: jag

tack kram på dig

2010-08-29 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0