längtar till nästa semester.....

Ja då har jag haft semester vad jag ska detta året trist men sant.....

jag längtar redan till nästa som kommer om ett halv år och det kan gå fort om jag har tur... nästa månad ska vi beställa flyg resan till och från USA där ska vi vara i en månad och sedan ska vi faktiskt i väg till somaren igen så skönt.....

för sedan blir det inte på ett tag för då e det att renovera köket mn det ska xå bli roligt speciellt när det e färdigt....

denna veckan var jag som sagt ledig. Vi har hittat på en massa äventyr.. i måndags var det shoping på listan sedan i tisdags var det kivik med massor av fotografering och härligt väder, skåne är väldigt vackert. i onsdag så var vi på high caparral och lekte cowboysare riktigt roligt har inte varit där sedan jag va tio.... två vuxna utan barn lekte som barnen... men men man ska ta vara på barnasinnet och det har jag....

igår var jag hemma hos en kollega från mitt förra jobb och hans familj, det va riktigt trevligt vi åt grillat och åt hemma gjord cheesecake mums var det..

men nu i veckan e det dax att starta träningen igen ska faktiskt bli skönt känner att jag behöver det vissa kvällar har jag svårt att sitta still och det är troligt viss pga av att kroppen är van vid att vara igång med nån form av fysisk aktivitet.. dessutom har jag ju några kilo kvar fast jag gått ner 17,5 ....

nä nu har babblat på ni får ha det så great

massor av kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0