ja då va snart detta året gånget...

Hejsan !!!!

nu är den mörka tiden här. dels så är det kolsvart när man vaknar och när man kommer hem från jobbet i princip. nu har håller vi på med både röjningar och träd planteringar, vilket tar på kroppen så när man väl slutar så e man helt slut... men roligt har vi :0) eller hur c och vår härliga praktikant :0)
 sedan är det snart dax att gå hem för julen.. vilket jag inte är sugen på, kommer att vara en tom jul utan min älskade Morfar som jag saknar oerhört även min Mormor ni finns i mitt hhjärta. i nästa vecka ska jag till minneslunden på husie där de ligger eller vad man nu säger. Jag ska lägga en gräddbulle till Morfar för det älskade han. han brukade beställa av mig när jag sålde för mitt fotbolls lag ocg nu senast när jag sålde som tränare för åkarp ibk. Så jag ska ta en chokladgräddbulle och sätta ett rött band med en liten lapp till honom... han hade blivit glad det vet jag.....
  

det positiva är att om 1 månad 3 veckor och 6 darar åker jag och min underara vän till usa. där vi börjar i ny sedan memphis, orlando, LA, las vegas, san francisco och seattle ... jag längtar som bara den ......

nu känns dt som det kommer krypande. jag har inte längtat så här mycket på väldigt väldigt länge. sen när vi kommer hem så e det bara3 månader sedan sticker vi på solsemester i 2 veckor :0) det enda jag önska jag skulle varit med på e att se Iron maiden på ulleie i somar men tyvärr har sett dem live 1 gång innan men befinner mig i tukiet då va lite jobbigt att ta sig fram och tillbaka så jag och c sa att vi åker över nån gång när de spelar i england.. men det får dröja ett tag ska fixa mmitt kök oxå e tanken.. tyvärr kan man inte betala med tankar fr då hade jag varit rik så efter turkiet lir det mer sparning till kök sedan får vi se vad som händer...

jag har en känsla att jag kommer inte orka, hinna skriva här innan ju så ni får ha en riktigt god jul allihopa
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0