skippa melodifestivalen

Hejsan Alla

igår tog jag det lugnt och hade en mysig ensam kväll rätt skönt faktiskt.

Jag har sett del tävlingarna i melodifestivalen, jag tycker låtarna har varit under all kritik vi behöver inte skicka någon för vi har en sådan låg nivå att vi troligt vis inte ens kommer att kunna klara kvalet men det e mitt tycke och alla har vi olika smak och det tackar jag för...

i alla fall så i sista del tävligen var där ett ungt band vid namn Noll Disciplin med låten Idiot som jag gladeligen hade skickat till globen nä då fick vi jöback och anna i stället och till andra chansen så gick wahlgren och neo hmmm vilka fantastiska låtar *SKRATTAR*

men det va folket som röstade så det är de detvill ha så jag säger inget....

men jag tänckte i alla fall lägga in klippet på killarnas bidrag 

 



nä nu så ska jag faktiskt se finalen på lördag med en tjejkompis så vi får nog dricka vin så vi ser underhållningen ;0) jag får väl heja på mammas favorit Andreas Johnsson även om det inte är hans bästa eller så får jag heja på skånepågen Ola får se vad det blir.

nä nu tänkte jag passa på att önska mina två härrliga kollerger en riktigt trevlig resa , hoppas ni får det riktigt mysigt och avslappnande kram på er....





här är en bld på min dörr, när jag va istan i måndags hittade jag denna skylt varning för lat katt och det stämmer så väl in på min katt så jag kunde inte låta bli att köpa den

 nä nu ska jag ha söndags mys

ha det great
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0