typiskt

Vad trött jag blir... i fredags kväll kände jag mig konstig i halsen och lördags skulle jag och se the producers som var riktigt bra, sedan igår börja min hals bli lite svullen och sov dåligt sedan i morse när jag vaknade, haft en dålig natt igen så hade jag ingen röst , hostan har blommat upp det är en sån "skön" hosta som riktigt river när du hostar och så hostar jag till jag kräcker....
får knappt luft och energin är på noll... så jag bestämde mig för att bli hemma idag... tradigt men sant....

jag började titta på filmen Rose Red (kommer du ihåg Kusin J ) men redan efter en kvart eller nått så somnade jag och sov bort några timmar till och från. vill inte riktigt sovs judt nu för vaknar hela tiden av att jag inte får luft... men så startade jag datorn tänkte jag kunde passa på att lägga in mina bilder från kent konserten då kommer nästa hinder  VAR ÄR MIN USB KABEL TILL MIN NYA KAMERA?
TROR JAG BLIR TOSS PÅ MIG SJÄLV..... 
när jag har mer energi så ska jag leta upp den och lägga upp några bilder...

nu till lite av det mer positiva slaget ....

jag är så lycklig efter två veckor med viktväktarna så har jag gått ner 5,7 kg riktigt nöjd när jag började min första vecka så hade jag satt ett del mål och det var att jag skulle gå ner 0,5 minst i veckan tills vi åker till turkiet och dit var det 16 veckor och då var målet 8 kg. jag har redan gått ner 5,7 kg och då har jag 14 veckor kvar så jag ska klara det... fast jag hade inte gråtit om jag klarat mer....

nä nu ska jag lägga mig n stund till

ha det great

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0