Mina jag och annika

Hejsan!

först sskulle jag vilja säga GRATTIS till min fd klassamrat och hennes sambo som blivit föräldrar för första gången idag. det blev en liten flica :0)

sedan skulle jag vilja säga till min kollega M att jag tänker på er...

och nu så är det mig för hela slanten ;0)

sitter här i soffan och drar mig för att gå ut och diska tallriken efter den goda middagen. Idag var det grillad fisk med limesås och ris och det var riktigt ljuvligt och dessutom nyttigt. Jag har nämligen startat min nyttigare liv.

i söndags gick jag med i viktväktarna via nätet och har håll mig dessutom börjar jag träna igen imorgon efter ett uppehåll på två vecor pga av att jag vrika min fot på förra träningen. men nu känns det ganska bra så nu tycker jag att det är dax att komma igång igen speciellt om jag vill gå ned i vikt. 

bestämde även med min kompis C att vi ska gå och se the Baseballs när de kommer till KB och dessutom ska vi på en trivselkväll med facket mest för att härrliga Dag- Otto  och Agustina kommer ....
Dag - Otto är sååååå bra, mitt i kysset, tu de tu de skrattar bara när jag tänker på honom.

nä nu ska ni få vila era ögon och slippa läsa

ha det great

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0