Sommar uppehåll..... :0( inte redan ....

hejsan!!!!

nu har jag tränat min sista innebandy, med det menar jag att det är uppehåll över sommaren sedan. så jag får ut och röra mig på annat vis på onsdagarna ... det var riktigt jobbigt idag men det känns skönt nu i efter hand....

jag har beställt en klänning till kens bröllop, jag hade först valt en annan men när jag pröva den så kunde jag tyvärr inte knäppa den och jag vågar inte chansa så jag ska skicka tilbaka den imorgon och när jag satt där hittade jag en annan jättefin klänning så jag beställde den så nu får ni hålla tummarna att denna passar mig.

just nu liger jag på en ned gång på 14 kg . än så länge har jag gått ner varje vecka och det hoppas jag fortsätter. så just nu ligger denna veckans ned gång på 3 hg än så länge får jag lägga till vägningen  sker inte förrän på söndag...

nu till något helt annat ... idag lyssnade jag rix fm och då spelade Apollo Drive live med låten papercut och jag föll ... jag gillade den skarpt... tänkte även ge den till er


hörde även Broken Door live med sin låt Angel och den är oxå riktigt bra det roliga är att båda banden är svenska. Apollo Drives låt papercut har redan blivit addad av amerikanska radiostationer, roligt för dem om de kan slå där oxå...




nä nu ska göra någon nytta

ni får ha det great
massor av kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0