vad vore en bal på slottet?

hejsan hoppsan nu har jag vaknat efter förra helgens äventyr i göteborg med innebandy laget åkarps ibk f-14...

ingen rast ingen vila kan man nog summera helgen i ett stort drag.. men vi hade rikigt roligt .. matcherna hade vi lite otur när bollen studsade på vår målvakt och in som dessuom avgjorde matchen....
men tjejerna var riktigt duktiga som tränare är jag stolt över dem... tack tjejer för en härlig helg med en massa minnen .....

sista kvällen var vi på liseberg med killaget när deras ledare och de flesa grabbarna åkte hem tidigare än oss ...
man kunde väl räkna ut att något bus skulle ha skett ... och mycket riktigt när vi kom tillbaka var våra madrasser utan luft. jag och C fick låna vå vatten flaskor och gick in och sprutade ner deras ledare när vi fått reda på att det var de som låg bakom det... en av ledarna blev rosen rasande och skällde ut oss efter noter ch jag och C bara SKRATTADE men när han väl lugnat ner sig så kröp det ju fram att det var hans ide.....

efter denna sömn lösa resa tog jag ledigt på måndagen för att sova lite och klippa mig och färga håret ..



så nu ser jag ut så här och är riktigt nöjd....



tre av killarna vann choklad och detta är bara en liten del senare på kvällen kom samma killar med fem till....

igår var det en skön dag först så tog jag det lugnt sedan handlade jag och när jag var i affären här i mitt område som jag inte har handlat i på ett tag så frågade butiksägaren om det var jag, han kände knappt igen mig och trodde att jag var min syster ( som jag inte har) han sa du har gått ner i vikt :0) lycklig blev jag och det är roligt att folk ser det, jag är riktigt nöjd, för på 11 veckor har jag gått ner 13,7 kg men det är en bit kvar men jag är på god väg :0)

sedan på kvällen kom C vi skulle äta god mat och se skräckfilm...
det blev curry och äpple kycklig ( MUMS) och cheesecake (dubbel MUMS)
vi såg filmen Paranormal Activity... C gillar inte skräckisar så vi hade tänt ljus filmen var bra men jag tyckte inte den va så läskig men väldigt bra gjord. C däremot tyckte att den va läskig men jag rekomenderar den, var bered på att den är filmad med en vanlig filmkamera typ som blair witch ....

 efter den fick vi se någon annan film som inte var läskig så vi valde att se Twilight och New Moon och då började man längta efter den tredje filmen eclipes som kommer den 30/6 dgen innan jag kommer hem från turkiet:0)

åååå längtar till turkiet måste ut och hitta lie shorts inget jag har här hemma passar... :0)

men i alla fall tänkte jag lägger in trailern på Eclipes, så titta och njut så länge.... om en månad är den här....
 


så nu får ni ha det så bra
nu ska jag pyssla lite i mitt hem...

ha det great
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0