ont och gott

hejsan !!!

nu sitter jag här i den enda ställningen som e möjlig med min nackspärr...

fick den i går när jag gick med blåsen på jobb igår. men då kändes det bara lite grann men efter det att jag varit och tatuerat mig så kom det mer och mer och under tjejernas träning så var den olidlig. så när jag kom hem igår så tog jag en sån smärtstillande gel och det lindrade så pass mycket att jag kunde sova :) och när jag vaknade imorse så trodde jag att nästan var helt frisk så jag gick till jobb... pratade med chefen och att göra någe annat så jag slapp blåsen och det fick jag men efter typ en timme börja det komma mer och mer igen så till slut var det inte lönt att vara kvar i och med att jag inte kunde göra något... så jag tog ledigt halva dagen.... när  jag tagit på gelen så blir det bättre så nu hoppas jag att det värsta är över för imorgon har vi möte, vi ska träffa våra nya chefer ....det vill jag inte missa....

jag är riktigt nöjd med min nya tatuering... ÄLSKAR DEN den blev precis så som den var i mitt huvud... sedan i nvmber ska min bror få göra färdigt min tatuering på foten... längtar till det oxå... massor av grejor nu som jag längtar till...

LADIES NIGHT,JULFESTEN,ON STAGE, KONSERT I JANUARI MED KIM LARSEN ELLER GASOLINE, USA, TURKIET....

med en massa andra grejor med men dessa är lite speciella... schemat är späckat.. me likeeee.....

nä nu ska jag ta mig nått o eda ha det great....

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0