det blev inget jobb i helgen

hejsan !

ja då va det söndag igen...
sitter här och pendlar mellan att läsa och se mff vs milan som just nu står 2-1 till mff :0D

denna helgen har c min underbara vän/kollega varit här, vi skulle egentligen jobbat både lördag o söndag men blev inställt pga av regnet, Jag har aldrig varit så tacksam för regnet som jag har denna helg .. var inte riktigt pigg på att gå upp halv fyra på morgonon.

vad hände i veckan:

jo i onsdags träffade jag mitt lilla kusinbarn som är ca 1 månad så liten och söt. sedan vaar det tupperware där jag handlade lite 

sedan på torsdagen så skulle min familj äntligen få dra nytta av sin julklapp nämligen sin biljett till eva rydbergs föreställning viva la greta. man va lite nervig om det skulle regna men när vi kom dit va det uppehåll så det blev fika i parken på fredriksdal sedan hade man inhanlat en regn ponch så att man inte skulle bli dyng sur om det började sört regna mitt underföreställningen. vilket det inte gjorde kom bara lite fint sommar regn. 
viva la greta var riktigt rolig jag och c skrattade mycket. När vi gick där i från med kramp i käken så sa brorens flickvän ja vi får detta i julklapp nästa år oxå... vem vet får se när tomten kommer.

nä nu ska jag läsa lite till har läst ut tre böcker denna vecka och nu börjar jag på min fjärde.
men innan jag av slutar tänkte jag dela med mig av denna låt som jag gillar 

   

 kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0