dille på att läsa !

hejsan alla!!!

just nu sitter jag här i soffan med csi new york i bakgrunden.


idag har det varit konstig värme, vilket troligtvis orsakade min huvudvärk. så när jag väl kom hem orkade jag inte laga mat, tur för mig då att jag har en del mat i frysen. sedan gjorde jag tacosallad till lunch imorgon....

jag gjorde en liten fuling idag, jag var lite uttråkad så jag gick in på resebloggen och la in ett videoklipp på c och hennes uppsättning av den döende ankan i central park... vill ni se den gå in på www.camillaoannika.blogspot.se
trodde hon skulle be mig fara åt hel...te mn nä vi e fortfarande kompisar än i alla fall... men jag kan nog vänta mig en hämnd aktion. :0) men det tar jag med glädje ...

jag har den senaste månade börjat hitta tillbaka till böckerna, jag läste ut camilla läckbers -  fyrvaktaren och nu läste jag ut en romatisk bok två i en till sista andetaget/ödets ironi lättsam bok men bra...
igår precis innan jag somnade så önskade jag att jag var i alanya. på stranden med denna bok och bara slappade lite.
men men tyvärr så var det bara önsketänkande.

jag snackade med c om det igår och vi önskade båda två att vi var tillbaka i alanya. vi hade så roligt. fast att jag har inte druckit så mycket på väldigt läänge. vi vill tillbaka fast nästa gång vi åker dit så har vi lovat l att hon ska få följa med. Jag har säkert redan skrivit det men av alla de europas länder jag har varit i så är det i Alanya jag har trivts bäst i... hade jag bara haft lite eller ganska mycket pengar hade investerat i en lägenhet där nere. men men alla har vi drömmar. 
nästa resa är ju redan på gång först blir det spa i november och i början av december blir det zürich och hälsa på min mobror( mina kusiners pappa) och vem vet kanske lite julklapps handlig där... får se...

nä nu ska jag borsta mitt nytvättade hår så att det hinner torka innan jag ska sova annars ser jag u som ett troll i morgon när jag vaknar... fast jag hade nog kunnat roa folk med det ...

godnatt 

kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0