saknat mig eller inte :0)

insåg precis att jag inte skrivit här detta år...

så nu börjar jag om, det blir väl femtioelfte gången inte långt ifrån i alla fall...

vet egentligen inte vad jag ska skriva så vi får ser var detta leder.
Augusti är kommet fast det känns som höst, grått och trist fast jag får väl tillägga att det var faktiskt varmt och soligt halva veckan i alla fall. ÄNTLIGEN men det tog slut idag :0(

jag vill tillbaka till alanya där var det fint väder och så skönt utan några som helst plikter. Behövde inte bädda, städa tänka på alla måsten men men  hade jag haft pengar så hade jag haft någon som fixa det tråkiga i mitt hem s kan jag ta det roligare....
men med min skiva från alanya så glömmer man både tid och rum och allt sker automatiskt och skönt är det :0D

igår var jag, c och m och tittade på transformers filmen på 3D fan vad fräckt den var. Jag som älskat transformers sedan jag var lite. började tänka på vilka jag hade och hur de har förändrats. Jag har Optimus Prime som fortfarande är ståtlig eller kanske ska säga att han är ståtligare nu än när ja va liten... Bumbelbee har nog utvecklats mest av dem alla för nu är han inte en liten folkabubbla längre utan nu är han en sån där fräsig bil men fortfarande gull i alla fall. C hade varken sett 1 eller 2 så när vi jobbat nästa lördag så ska i se dem och hämta ner mina transformers och vem vet leka lite med dem kanske.
vi börjar ju runt fem på mogonen först ut i borgeby hämta bilen sedan bär det av till lomma och sedan samma visa på söndagen fast regnar det så blir det inget. Det är alltid skönt med lite extra pengar men det hade ändå varit skönt om det hade regnat för då hade det blivit inställt... på gott och ont...

jag ha dessutom börjat mitt nya liv ooo ja det brukar man säga men i detta fall har jag verkligen gjort det, ätit nyttigt i snart 3 veckor och dessutom börjat träna de två första veckorna träna jag bara 2 ggr i veckan pga öron infektionen jag drog på mig med till hörande hosta. det va lagom att få det precis innan vi skulle åka hem från alanya. mmm i alla fall denna veckan steg träningen till 4 dagar i veckan . Det känns så himla skönt efteråt men jag jag går till träningen med tunga steg iband mn jag mår bättre så jag kommer att fortsätta. jag är så nöjd efter de 2 första veckorna hade jag gått ner ca 4,6 kg det gillar i. 

nä nu ska jag gå o lägga mig ha det great

kra po er....!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0