Ännu en dag

Klockan är inte ens sju! Men men det är i alla fall fredag och bara fyra arbets dagar kvar innan jag går på sem och det är en efterlängtad semester:0D

Första veckan har jag fullt upp då är det ett home living party som ska gå av staplen på tisdagen och på torsdagen åker jag och camilla till götet och kommer inte hem förren på måndagen och andra veckan är det bara fredagen än så länge som är in bokad för då ska jag och en del kollegor till danmark och parta loss lite grann eller mycket kanske ;0)

Nä nu får jag vara lite social innan det är dax att bege sig ut till bunkeflo

See u

Pyss haj


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin fredag :D

2012-06-15 @ 11:22:07
URL: http://byfia.com
Postat av: Anky

Den va kanon , hoppas din var det med :0)

2012-06-18 @ 06:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0